Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Ipsos Stratedžik: Aleksandar Vučić bi pobedio u prvom krugu, SNS popravila rejting, Čanak na 8 odsto!?

Komentari (15) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 09 decembar 2016 11:40
ZR
"Čanak bi mogao da dobije 8%" - toliko o ozbiljnosti "istraživanja"...
Preporuke:
64
2
2 petak, 09 decembar 2016 12:23
?
A da se ispita ZASTO OPET IZBORI ?
Jel se to desilo nesta u svet pa izbori moraju ?
Dobro , de - opet da pobedi Klintonov drug ?
Ludilo , komunisticka srbija smrdi na ludilo
Preporuke:
32
4
3 petak, 09 decembar 2016 12:45
?
Niko se ne pita zasto .
komunjare igraju djonom tojest opet su prislonili *tetejac* na slepoocnicu javnosti .
Preporuke:
21
3
4 petak, 09 decembar 2016 13:29
Radgost
Moravka Mirjana Marković bi bila pobednica u prvom krugu predsedničkih izbora u Srbiji!Da nije pravilo da Srbijom mogu da vladaju samo jugosloveni,nikako Srbijanci. Pravilo što ga starosedeocima u Srbiji nametnula dinastija Karageorgi/Broz.
Preporuke:
19
16
5 petak, 09 decembar 2016 13:31
Građanin
Stratedžik je propagator LAŽI I OBMANE NARODAda bi VLADAJUĆI USA NATO agenti nastavili da vladaju Srbijom, sa ciljem potpunog osiromašenja naroda što je najsigurniji put za NESTAJANjE, i poklanjanja bogatstva Srbije USA NATO ubicama.
Kako se izboriti da imamo pravo i mogućnost da narodu kažemo istine SNS vladavine, a onda bi "favorit" dobio samo glasove onih koji su oko njega da ga podržavaju u svemu, za šta imaju lične koristi.
SVE JE LIČNI INTERES U VUČIĆEVOJ SRBIJI, A DRŽAVA JE PRIVATIZOVANA...
Preporuke:
31
1
6 petak, 09 decembar 2016 17:34
Petar B.
Vrlo nelogicno je da Ipsos SM ima g. Vucica na iznad 50% a NSPM ga je nedavno imala na oko 30%?!? Posto je IPSOS dao licencu g. Bogosavljevicu, mogao bi i da ispita njegovu metodologiju i tacnost istrazivanja jer je i njihova reputacija na tapetu.
Preporuke:
28
1
7 petak, 09 decembar 2016 18:22
Nemanja-Petar B.
O ovom istraživanju neću da dajem komentar,ali moram samo da vam ukažem na neke stvari koje niste u pravu u vezi istraživanja NSPM.Oni su u toj anketi pokazali i Nikolića,moglo je da se glasa i za njega i za Vučića.Bukvalno su se glasači SNS u toj anketi delili na one koji su malo više za Nikolića,ili malo više za Vučića.Po toj anketi za Vučića bi glasalo 31,9%,a za Nikolića bi glasalo oko 11%.To kad se sabere eto preko 40% glasačkog tela SNS,i to je realnost šta god mi pričali.Kad se na to doda glasovi SPS,a Stratedžik je tako i računao da Vučić bude kandidat čitave vladajuće koalicije, taman dođemo do toga da su rezultati istraživanja vrlo slični i da se skoro poklapaju.Ono što je odstupanje,to je rezulat Šešelja,koji iskreno je uvek teško bilo uhvatiti.Iako su svi bili poprilično uspešni kad su prognozirali rezultate SRS na parlamentarnim izborima.
Preporuke:
11
7
8 subota, 10 decembar 2016 11:11
Kokolo
RADGOST
Ako me sećanje dobro služi, MM je rođena u Požarevcu a Požarevac je u Braničevskom okrugu, tako da MM nikako nije Moravka, a činjenica je , ako se malo pozabaviš tematikom,da je najvećim delom, Srbija naseljavana sa južnih prostora, Šumadija je bila gotovo pusta pre nekoliko vekova, jer je jezgro srednjevekovne države bilo na jugu, tek sa dolaskom Turaka se pomera ka severu!Govoriti o ,,starosedeocima" u Srbiji je veoma problematično, jer gotovo svaka porodica može naći pretke daleko od trenutnog mesta prebivanja!Ne vidim zašto je to problem, osim ako se ne radi o nekakvom ,,srbijanskom" nacionalizmu, ako je jedan Čanak danas veliki VOJVOĐANER,a znamo odakle su mu koreni, čemu takav komentar?Napokon, Njegoš, Karađorđe, Tesla, Milanković, Andrić, Dučić, kao i bezbroj onih rođenih u Srbiji, ali poreklom iz drugih krajeva,da ih ne nabrajam, nisu ,,Moravci", da li ih to čini manje Srbima?
Preporuke:
16
9
9 subota, 10 decembar 2016 16:40
nebitan
Slažem se da agencija "stratedžik manipulating" uvek pomalo naduvava glasove za SNS ali je činjenica i da se ništa drastično nije promenilo od prošlih izbora. Niti su Srbi obrazovaniji, niti su rodoljubiviji, niti se rodio neko ko je junak i rodoljub poput Karađorđa pa da drmne ovaj narod i natera ga da se osvesti iz evronoćne more. Dakle, Srbima se sadržaj mozga nije ni kvalitativno ni kvantitativno promenio za godinu dana pa od ovog naroda ne treba očekivati neko prosvećeno čudo. Jedino ako bi zavladala strahovita glad ili ako bi se šiptari i hrvati osilili pa napali Srbiju. Ali pošto i oni i vučić imaju istog gazdu, taj gazda će kontrolisati stepen naše bede da bude doziran taman toliko da budemo suviše glupi da bi se osvestili, ali ne suviše gladni da bi se pobunili.
Preporuke:
11
0
10 subota, 10 decembar 2016 21:00
Student
DSS sigurno ispada iz parlamenta zato što se pocepao i što su ga napustili brojni verni članovi. To znači da Dveri nemaju sa kim drugim da uđu u predizbornu koaliciju, osim ako se ne dogovore sa radikalima.

Radikali su se pokazali kao mlaka i neiskrena opozicija. Jaki su samo na rečima. Čak se i Šešelj dodvorava Vučiću. Njima procenujem da bi imali manje od 8% na parlamentarnim izborima.

LDP i LSV mislim da će ispasti iz parlamenta. Razlog je što je biračko telo videlo da su i jedni i drugi bili spremni da uđu u vlast sa Vučićem, čak su to na lokalu i učinili i nudili se na pokrajinskom i republičkom nivou, izdavši predizbornu retoriku o tome kako se bore protiv SNS-a, fašizma, za ljudska prava i demokratiju. Ne zaboravite da njihovo biračko telo to smatra velikom izdajom. Njihove glasove verujem da će pokupiti DJB i DS.

Tadićeva stranka takođe ne verujem da će ući u parlament, jedva su SDS-LSV-LDP skupili 5% ovog puta. Tadić, dakle, mora ili sa DS ili sa DJB ako hoće u parlament.
Preporuke:
10
2
11 subota, 10 decembar 2016 22:36
miro
Prema laznim rezultatima istrazivanja se podesi softver i na izborima bude tako i narod misli da je glasanje regularno. U kapitalistickom drustvu upravlja novac a ne demokratija pa prema tome izbori su farsa.
Preporuke:
7
0
12 subota, 10 decembar 2016 23:26
Ares
@ Nemanja-Petar B.
Liku, radi se o tome da su i "Jeremicevi biraci" podeljeni na: canka, sutanovca i jankovica (kao i brojni glasaci sns-a, Radulovica i DSS), sto u praksi nece biti slucaj, a to iznosi svakako daleko preko 20% direktnih glasova za Jeremica u prvom krugu..
A to uopste ne spominjes..
Vucuc jedino moze imati preko 50% u prvom krugu, ako se samo njih dvojica kandiduju i niko vise...
Koliko je to realno? Uopste nije realno!
Preporuke:
5
2
13 subota, 10 decembar 2016 23:27
teletabis
Prema istraživanjima je i Hilari pobedila Trampa.
Preporuke:
12
2
14 nedelja, 11 decembar 2016 02:39
Oprem dobro
Ipsos kukavni Bogosavljev je lozio Tadica i demokrate da im niko nista ne moze, kako sigurno pobedjuju, samo da izadju. I oni izadjose, pa legendarno propadose, a dodjose jos gori od njih uz pomoc lazi, obmana, prevara i nekoliko stranih zemalja. Sada nesrecnik Bogosavljev prica ono sto nova vlast voli da cuje, suplje price o pobedama. Dok svi vide da su goli, Bogosavljev im prica da su najlepse obuceni, to jest da im golotinja dobro stoji.
Preporuke:
6
1
15 nedelja, 11 decembar 2016 11:14
Trećepozivac
Mnogi komentatori pljuju po ovom "IPSOS manipulatingu".
Međutim ...
Stvarna situacija je još gora.
Recite kome god hoćete da će biti katastrofa ako glasa za Vučića, a njih 99% će vam kao iz topa odgovoriti pitanjem: "A za koga drugog da glasam?"
Pinkovština, mitrovićevština, drecunovština, vučićevština je ovladala mozgovima ogromne većine građana Srbije i Srbiji se crno piše. Samo neka teška nesreća, poput agreesije NATO, mogla bi da promeni stanje totalne letargije koja je zahvatila narod. Kad bi ova vlast naredila da se svakom desetom izvadi oko, opet bi beslovesna rulja, koja misli televizorom, glasala za SNS i Vučića.
Preporuke:
4
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner